veelgestelde vragen

Vraag & Antwoord

Kan mijn klant direct contact met Dutchhands opnemen?

Het is niet de bedoeling dat een klant direct met ons gaat communiceren. Wij verzorgen de dropshipment en hebben contact met jou. Als de klant een probleem heeft dient hij dit eerst met jou te communiceren, daarna kun je de problemen met ons bespreken.

Kan ik mijn order veranderen of annuleren?

Indien de order geplaatst wordt, wordt deze direct opgepakt In veel gevallen zal het moeilijk zijn deze nog te veranderen, aangezien ons magazijn vrijwel direct overgaat tot het pakken van de orders.

Mocht je onverhoopt toch een probleem hebben met een bestelling, een fout afleveradres of een verkeerd artikel besteld? Neem dan direct contact op met ons op ons telefoonnummer +3100-000000. Het is immers zo, als we de dropshipment nog willen onderscheppen er direct actie ondernomen dient te worden.

Ik wil graag het afleveradres invoeren/aanpassen, kan dat?

Bij het plaatsen van een nieuwe bestelling kun je direct het afleveradres invoeren. Daar het gaat om een dropshipment zal de factuur aan jouw bedrijf

Kan ik de foto's en de teksten van de website gebruiken?

Ja, indien jij onze producten verkoopt kun je onze afbeeldingen en teksten gebruiken. Deze zijn op te vragen via info@dutchhands.nl